האזינו • ליצמן בקול חי: "לפיד חוזר בתשובה? יש לי רעיון בשבילו"

אבי יעקב 2 Comment on האזינו • ליצמן בקול חי: "לפיד חוזר בתשובה? יש לי רעיון בשבילו"
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המסר שבגללו הניה שוחט עזבה את התור ללחמניות החמות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשיחה ארוכה לאריה ארליך במהדורה המרכזית פרס סגן שר הבריאות יעקב ליצמן את משנתו בנוגע לנושאים שעל סדר היום.

"אני הולך להישאר סגן שר" אמר ליצמן בתחילת השיחה. הוא ייחס את מעמדו ואת קשריו האדוקים עם נתניהו בגלל התפקיד.

"יש קואליציה של 61 חכי"ם בלבד, שמעת על זה?, לא כדאי לערער אותה" אמר ליצמן והטעים "לא אסכים לשום פגיעה לא בקצבאות הילדים ולא בתקציב הישיבות חד משמעית. אין שינוי מלפני חודש ולא רואה סיבה שישתנו הדברים".

הוא התייחס למשבר שנדמה שיש עם דגל התורה ואמר כי ישנה ישיבת סיעה כל שבוע ביום שני בשעה 3:15 וכל הרוצה לבוא ולדבר מוזמן. "אני לא מתכוון להתפטר בחוק הנורבגי, אבל תעשה חשבון של אחד ועוד אחד כפול אחד ותגיע למי שכן יכול להתפטר".

המראיין העלה טענה של יעל גרמן על כך שליצמן מבטל את כל מה שעשתה במשרד הבריאות. 'היא אומרת שמזל שלא בנתה בתי כנסת אחרת גם את זה ליצמן היה הורס' ציטט לו המראיין.

ליצמן קוצף: ושאלת אותה למה היא הרסה כל מה שאני בניתי? יש כעת משרד הרוס. אני לא צריך ממנה המלצות. הייתי במשרד הזה 4 שנים, היא שנה וחצי. רופאים המליצו על פלואור והיא הוציאה, גייסתי 80 מליון לרפואת שיניים והיא בטלה. "הבוחרים שלה שותים מי עדן, הבוחרים שלי שותים מי ברז" אמר ליצמן.

באשר לווטו שבהוא מציב על לפיד אמר ליצמן כי אין מחילה למי שביזה והרס כל כך הרבה לציבור החרדי. "הוא מנסה לדבר איתי אבל הרבנים שלי אמרו לי שאני צריך שיהיה לי חברים טובים" אמר ליצמן.

ויש פתרון לזה?

בודאי. שיצביע בעד חוק בני הישיבות שנגיש, לתיקון לקצבאות ילדים ולתקציבי הישיבות ואז נדע שכל הסיפורים שלו על חזרה בתשובה נכונים.

וגם: מה יהיה עם הקואליציה הצרה? והאם ניתן להרחיב אותה.

האזינו לשיחה המלאה



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לדעתי ליצמן צריך לזכור שהעולם גלגל ופעם לפיד יהיה למעלה ואז באותו יום גם הוא יצפצף עליו. הייתי ממליץ לליצמן שאם שוב לפיד רוצה שיחה קח אותו למזנון הכנסת ותשוחחו אחד עם השני תחליפו בינכם דעות אז תאמר לו הנה אני מתייחס אליך לא בגלל שאני צריך אותך אלא בגלל שאתה בן אדם ומכבד כל אדם.(אפילו שהוא פגע ראשון וזלזל הכל ידוע) ובזה תבוא הישועה. אגב בבחירות הבאות לפיד לא יישב בשקט אלא אם כן העם יחזור ממש בתשובה.
    שבת שלום

  2. 1

    דווקא מאד אהבתי את אריה אולי עושים בבוקר אריה ארליך ומני גרא בתוכנית מדברים אקטואלי-ה זה יהיה אדיר!!!!!!!!!!